Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гузалова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Гузалова О. В. 
Аналіз сучасного стану підготовки аспірантів технічних спеціальностей до педагогі-чної діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Гузалова // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_38
На основі опитування завідувачів відділів аспірантури та аспірантів ВТНЗ м. Одеса зроблено аналіз сучасного стану підготовки аспірантів технічних спеціальностей до педагогічної діяльності: виявлено, що більшість аспірантів не обізнані з методами викладання дисциплін, структурою навчальних занять, віковими особливостями студентів ВНЗ. Викладено протиріччя, які є в підготовці науковців до науково-педагогічної роботи у вищих, середніх та професійних навчальних закладах різних форм власності. Констатовано відсутність науково-педагогічної підготовки в аспірантів у більшості ВТНЗ. Запропоновано розроблений автором план проходження аспірантами педагогічної практики, в якому виділено три етапи: поточно-групове вивчення наукових основ викладання у ВНЗ, залучення до підготовки лекцій та семінарів за визначеною темою навчальної дисципліни об’ємом - 20 годин за наявності викладача-інструктора; контроль кожного заняття досвідченими викладачами кафедри. Доцільним, на думку автора, є введення у навчальний процес аспірантів технічних спеціальностей дисциплін "Педагогіка вищої школи", "Теорія і методика професійної освіти", "Основи вікової психології".На основании опроса заведующих отделов аспирантуры и аспирантов ВТУЗ г. Одесса сделан анализ современного состояния подготовки аспирантов технических специальностей к педагогической деятельности: выявлено, что большинство аспирантов не знакомы с методами преподавания дисциплин, структурой учебных занятий, возрастными особенностями студентов ВУЗ. Изложены противоречия, которые есть в подготовке будущих ученых к научно-педагогической работе в высших, средних и профессиональных учебных заведениях разных форм собственности. Констатировано отсутствие систематической научно-педагогической подготовки аспирантов в большинстве ВТУЗ. Предложен разработанный автором план прохождения аспирантами педагогической практики, в котором выделены три этапа: поточно-групповое изучение научных основ преподавания в ВУЗ, привлечение к подготовке лекций и семинаров по определенной теме учебной дисциплины объемом - 20 часов при наличии преподавателя-инструктора, контроль каждого занятия опытными преподавателями кафедры. Целесообразным, по мнению автора, является введение в учебный процесс аспирантов технических специальностей дисциплин "Педагогика высшей школы", "Теория и методика профессионального образования", "Основы возрастной психологии".In the article analyzed the training of graduate students of technical specialties to educational activities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.133 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Гузалова О. В. 
Розвиток творчого мислення студентів з метою формування педагогічної обдарованості [Електронний ресурс] / О. В. Гузалова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2014. - № 1-2. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2014_1-2_7
Досліджено вплив соціально-економічних і культурних перетворень у сучасному суспільстві на підвищення вимог щодо професійної підготовки, формування особистісних якостей і розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Розкрито специфічні ознаки механізму творчості, описано різні способи інтенсифікації винахідницької діяльності. Розглянуто теоретичні засади, структуру, педагогічні умови та рівні розвитку творчого мислення студентів вищих технічних навчальних закладів. Розроблено систему спеціальних завдань, що сприяють активізації творчого мислення студентів у процесі вивчення учбових дисциплін природничо-математичного циклу, обгрунтовано процедуру діагностики рівнів його сформованості. Проаналізовано результати дослідницької роботи з розвитку творчого мислення майбутніх фахівців.Исследовано влияние социально-экономических и культурных преобразований в современном обществе на повышение требований к профессиональной подготовке, формированию личностных качеств и развитию творческих способностей будущих работников технических специальностей. Раскрыты специфические признаки механизма творчества, описаны различные способы интенсификации изобретательной деятельности. Рассмотрены теоретические основы, структура, педагогические условия и уровни развития творческого мышления студентов высших технических учебных заведений. Разработана система специальных заданий, способствующих активизации творческого мышления студентов в процессе изучения учебных дисциплин природно-математического цикла, обоснована процедура диагностики уровней его сформированности. Проанализированы результаты исследовательской работы по развитию творческого мышления будущих специалистов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 119.429 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Гузалова О. 
Структура творчої діяльності та її організація у закладах вищої технічної освіти [Електронний ресурс] / О. Гузалова // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 3. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_3_8
Розглянуто структуру творчої діяльності студентів технічних ВНЗ. Досліджено наукові джерела, які висвітлюють питання механізму творчості. Визначено поняття "організація творчої діяльності студентів" у закладах вищої технічної освіти. Встановлено необхідність застосування методів інтерактивного навчання у процесі вивчення математики для успішної організації творчої діяльності студентів технічних ВНЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.885 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського